Η πιο κοντινή μου Καραϊβική

Votsalakia-Island-Piraeus-Landscape-NikosRoccosΟι επισκέπτες του μπλογκ τόχουν καταλάβει καλά ότι δεν είμαι δα και ιδιαίτερα πολυταξιδεμένος. Βασικά ποτέ δεν κατάφερνα να οργανώσω έτσι τα οικονομικά μου ώστε να κάνω κάποια πρόβλεψη για το ταξίδι. Εντάξει, είναι αλήθεια ότι δεν ήμουν από αυτούς που θα πετούσαν τη σκούφια τους για ένα ταξίδι και σχεδόν ποτέ δεν το έβαλα στις προτεραιότητες μου. Αλλά ότι από καιρού εις καιρό μουρχόταν η λαχτάρα-ανθρώπινη, ποιος μπορεί να τοαμφισβητήσει αυτό;-ούτε κι αυτό μπορώ να τ’ αρνηθώ. Αλλά τις περισσότερες φορές με έβρισκε με το ταμείο μείον! Άνθρωπος όμως σαν κι μένα, που έχει πλούσια φαντασία, πάντα είχα το τρόπο να βρίσκω υποκατάστατα στις λαχτάρες μου αυτές. Ένα από τα πιο γοητευτικά ήταν και το νησάκι Κουμουνδούρου στη πλαζ Βοτσαλάκια στο Πειραιά. Πάντα το φαντασιωνόμουν σαν τροπικό νησί. Έβλεπα τη μάλλον φτωχή του χλωρίδα σαν τροπική-στη πραγματικότητα το είδος της ταιριάζει περισσότερο σε ερήμους παρά σε τροπικές ζούγκλες. Αν μια θαλαμηγός περνούσε τυχαία κάπου στα ανοιχτά, η φαντασίωση μου ολοκληρωνόταν…με την επιβίβαση μου στο σκάφος! Ο Παράδεισος είναι εκεί όπου δεν κακοπερνάς. Δεν θυμάμαι ποτέ να κακοπέρασα στα Βοτσαλάκια και στο νησάκι απέναντι.

Leave a comment

Filed under Πειραιάς

Leave a Reply

