Έργο χωρίς λόγια

15dec2016-street-show-crystal-ball-ermou-str-kapnikarea-nikosroccos-dsΛόγω ξεγυρισμένης γρίπης, που έχει εγκλωβίσει το μυαλό μου σε μιά ζαβλακωμένη νύστα, αδυνατώ να συνοδεύσω τις εικόνες μου με κάποιο πιο ουσιαστικό κείμενο.street-show-with-crystal-ball-ermou-str-nikos-roccos-%cf%89-133-crΕίναι σφόδρα πιθανό να έχω ακόμη πιο πρόσφατες φωτογραφίες με τον κοινό σε όλες τις σημερινές πρωταγωνιστή τους αλλά με τέτοιες συνθήκες τρέχα γύρευε. Επείγομαι να πάω να ξαπλώσω στο κρεβάτι μου-φαίνεται πως σήμερα είμαστε στη κορύφωση της γρίπης, γιατί είμαι ψιλοχάλια.street-show-glass-ball-ermou-str-17-4-2015-roccos-ds-fΠεραστικά σε όσους με συμμερίζονται ευρισκόμενοι στην ίδια με εμένα κατάσταση!

Leave a comment

Filed under Φωτογραφίες δρόμου, street photography

Leave a Reply

