Μ’αυτά και μ’εκείνα

22jul2008-chairs-urban-still-life-kotopouli-str-omonia-nikosroccos-ds-shΜ’αυτά και μ’εκείνα, συνειδητοποιώ ότι, δυό μέρες τώρα, δεν έχω αναρτήσει δική μου φωτογραφία-εντάξει μεσολάβησαν πολλά-τα πανηγύρια για την επέτειο του ΣΥΡΙΖΑ, το (ξανα)κομμένο ρεύμα και τα επακόλουθα αγωνιώδη τρεχάματα να βρεθούν λεφτά και να γίνει η αποκατάσταση.

Μιά επίσκεψη μου σε μπλογκ γνωστού έλληνα φωτογράφου μού θύμισε αυτή τη φωτογραφία μου που σήμερα αναρτώ. Ξέρετε, αυτή η γωνιά κάπου στην Ομόνοια αποδεικνύεται εξαιρετικά πολυφωτογραφημένη, γιατί την έχω δει σε πολλές παραλλαγές και από πολλούς άλλους φωτογράφους-όλες πολύ καλές! Όντως το σκηνικό ήταν εκτάκτως υποβλητικό. Οι περισσότερες εκδοχές που έχω δει ήταν ασπρόμαυρες-λογικό φαίνεται, κάνει τη σκηνική υποβλητικότητα της εικόνας ακόμη πιο δραματική. Εγώ επιλέγω όμως εδώ την έγχρωμη εκδοχή. Το τόσο εκτάκτως ποιητικό της φθοράς θεωρώ ότι δίνεται εναργέστερα με το γκρίζο, το ωχρό καφέ των τοίχων.

Με την αφορμή ενός τέτοιου θέματος, σκέφτομαι πόσο ενδιαφέρον θα ήταν να συγκεντρώνονταν εικόνες από ανάλογης στενής ομοιότητας θέματα διαφόρων φωτογράφων και μέσω μιάς έκθεσης και ακόμη περισσότερο μιάς έκδοσης να πραγματευόταν η διαφορά της διαπραγμάτευσης που τόσο έκδηλα προκύπτει ανάμεσα σε τέτοιας στενής ομοιότητας θεματική.Είναι ακριβώς στα όμοια θέματα που οι διαφορές των φωτογράφων αναδεικνύονται γλαφυρότερα, παραστατικότερα και εναργέστερα και έτσι παράλληλα αναδεικνύεται ακόμη σαφέστερα το στυλ του καθενός χωριστά.

Leave a comment

Filed under Αστικό Τοπίο, Αστικές Νεκρές Φύσεις, Urban Still Life

Leave a Reply

