Κυρίες της γειτονιάς μου

16jan2017-cat-ag-dimitrios-sq-nikosroccos-ds-bwΒέβαια γι’αυτή τη πρώτη έχω και μιά άλλη, πιο πορτραιτίστικη ας πούμε, που μοιάζει κάπως σαν στήσιμο με αυτό της δεύτερης, γι’αυτό τελικά αναρτώ σαν πρώτη μια πιο τυπική εικόνα δρόμου.cat-christmas-ag-dimitriou-panormou-sq-nikosroccos-bwΗ δεύτερη που σας έλεγα 😉cat-sevastoupoleos-str-nikosroccosΗ τρίτη, όπως και όλη η ανάρτηση άλλωστε, αφιερώνεται στον ευγενικό κύριο-(μού δήλωσε συνάδελφος, αμυδρά κάτι μού θύμισε αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος)-που κοντοστάθηκε και δεν μπήκε στο πλάνο μου όσο φωτογράφιζα. Το εκτίμησα ιδιαίτερα για τον επιπλέον λόγο ότι, κάποια δευτερόλεπτα πριν, το γατάκι στεκόταν πάνω στο χαλάκι μπροστά στη πόρτα, όπου  όμως κάποια φουριόζα κυρία εισχώρησε ορμητική, αναγκάζοντας το έτσι να μετακινηθεί, κάπως βίαια μάλλον. Άλλαξα ελάχιστα το πλάνο αλλά μπορείτε να καταλάβετε εύκολα πόσο καλύτερη θα ήταν η εικόνα με το γατί πάνω στο χαλάκι. Και συνθετικά αλλά και σαν απεικονιζόμενη κατάσταση που κάτι τέλος πάντων, τρυφερό, μαλακό και ζεστό ήθελε να αφηγηθεί.

16jan2017-cat-portrait-ag-dimitrios-sq-panormou-nikosroccos-ds(Addendum). Επειδή το έχω σαν αρχή να μην αλλάζω μια ανάρτηση όπως την έχω δημοσιεύσει-με την εξαίρεση κάποιων αμελητέων συντακτικών και ορθογραφικών διορθώσεων-θεμιτών νομίζω-τώρα που κάπως αναθεωρώ ένα μέρος της απόφασής μου γι’αυτή, απλά τη προσθέτω στο τέλος, χωρίς να αλλάξω την αρχική. Λοιπόν κρίνω σαν λάθος μου την απόφαση να εξαιρέσω το πορτραίτο της πρώτης Κυρίας και μάλιστα υπέρ του μάλλον μέτριου της δεύτερης. Γι’αυτό και ευθύς διορθώνω το λάθος μου, αναρτώντας το σαν τη τέταρτη εικόνα αυτού του ποστ.

Leave a comment

Filed under Γαβ και νιάου κι άμα λάχει τσίου, Φωτογραφίες δρόμου, street photography

Leave a Reply

