Η απάντηση στο χιονιά που δεν ήρθε

9sep2016-boy-family-hat-syntagma-sq-nikosroccos-dsΟ καθένας είχε επενδύσει συναισθηματικά στο χιόνι που μας είχαν υποσχεθεί οι μετεωρολόγοι. Μάλιστα ο συνδυασμός του με τις μέρες των διακοπών είχε κάποιους τρελάνει με απίστευτα αδημονούσα λαχτάρα-τα πιτσιρικάκια προφανώς πρώτα και καλύτερα. Είναι αλήθεια ότι ένας ήπιος χιονιάς έχει τόση γλύκα όση αντίστοιχη το καρπούζι τον Αύγουστο και, ακόμη κι εγώ, στα πενήντα οχτώ μου χρόνια, το πρώτο πράγμα που έκανα σαν σηκωνόμουν απ’το ζεστό μου κρεβάτι-και το κάνω, η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία και η ελπίδα του χιονιού θα πεθάνει μόνο, λιωμένη πια,πάνω στο παγωμένο καρπούζι-είναι ν’ανοίξω το παράθυρό μου προς τη πλευρά της Πεντέλης και ακριβέστερα προς την αυλή, τον ακάλυπτο μάλλον, που βλέπει το διαμέρισμα μου. Κάτω χαμηλά, να δω το υπεσχημένο στρωμένο χιόνι. Αλλά μάλλον το έχω πια χωνέψει: ούτε φέτος θα δούμε χιόνι.Είναι ορφανή η χαρά του κρύου αν δεν την πασπαλίζεις με χιόνι. Όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ για κάθε φορά που δεν έχουμε χιόνι να βάζω τις λίγες εικόνες που έχω τυπώσει από τον αλησμόνητο εκεινο χιονιά του Γενάρη του 2002. Δε λέει να επαναλαμβάνεσαι. Και από την άλλη τα φράγκα δεν μού περισσεύουν για να εκδράμω σε κοντινά μέρη χιονισμένα. Σαν μόνη απάντηση λοιπόν στο χιονιά που δεν ήρθε βάζω κάτι καλοκαιρινό με τη προσδοκία να ζηλέψει ο χειμώνας και επιτέλους να μού επιδαψιλέψει τις εικόνες που τόσα χρόνια μού στερεί.

1 Comment

Filed under Φωτογραφίες δρόμου, street photography

One response to “Η απάντηση στο χιονιά που δεν ήρθε

  1. Pingback: Τρόπος να ξαναχιονίσει… | camerart

Leave a Reply

