Το ρεπερτόριο της Φιλίας

women-friends-ermou-str-nikosroccosΤο μισό ρεπερτόριο της Φωτογραφίας είναι οι φίλοι μας. Πρώτα απόλα αυτοί συνήθως μας εισάγουν στο κόσμο της Φωτογραφίας-με την ευκαιρία φιλιά στο δικό μου φωτογραφικό ινστρούχτορα, το φίλο μου το Γιάννη-και φυσικά αυτοί είναι και τα πρώτα θύματα των αδέξιων προσπαθειών μας στα πρώτα μας δειλά βήματα. Η Φιλία είναι το ιδανικό θερμοκήπιο για “εσωτερικές παραγωγές” καταγραφής της, δηλαδή όταν αναλαμβάνει να καταγράψει το έπος της φιλίας κάθε παρέας κάποιος ακριβώς μέσα απ’τη παρέα. Η αυθεντικότητα-που είναι και ένα μέγα ζητούμενο-είναι έτσι εξασφαλισμένη.people-with-camera-photoshooting-monastiraki-nikosroccosΊσως θάπρεπε κάποιος μελετητής της Ιστορίας της Φωτογραφίας να ασχοληθεί με αυτό το θέμα της Φιλίας στη Φωτογραφία-οι επιμέρους εξειδικεύσεις είναι πανεύκολο να βρεθούν για να μη πελαγώσει στις ωκεάνεια ανοικονόμητες διαστάσεις του. Από τη συγκέντρωση και τη μελέτη του υλικού είμαι σίγουρος ότι μπορεί να βγει ένα γλαφυρότατο και ταυτόχρονα συναρπαστικό περιεχόμενο. Προφανώς και η ίδια η Φωτογραφία Δρόμου μπορεί να έχει όχι μόνο συμβολή στο θέμα αλλά και να δώσει τη δική της ερμηνεία μέσα από τη καταγραφή-δυό φωτογραφίες μόνο ανάρτησα και όμως είμαι σίγουρος ότι μόνος εγώ έχω μερικές χιλιάδες ανάλογες εικόνες. Κάτι ανάλογο θα συμβαίνει και με τους άλλους-παραγωγικότερους ή λιγότερο παραγωγικούς-φωτογράφους δρόμου. Νάτη λοιπόν η Φωτογραφική Εποποιίατης Φιλίας!

Leave a comment

Filed under Φωτογραφίες δρόμου, street photography

Leave a Reply

