Τι μένει πια να κάνεις με ένα περίπτερο

kiosque-man-voukourestiou-str-nikosroccos-bwΔεν αγοράζω πια εφημερίδες-ποιος; εγώ που έμαθα τα πρώτα μου γράμματα από αυτές!

Δεν αγοράζω πια περιοδικά-ποιος; εγώ που δούλεψα γι’αυτά και τα αγάπησα για να τα μισώ.

Δεν αγοράζω τσιγάρα, που τόσο μ’αρέσει να τα βλέπω στα χείλια των άλλων και σαν φωτογράφος πορτραίτων μονίμως τα είχα σαν πρώτο και ύστατο αξεσουάρ.

Δεν αγοράζω προφυλακτικά-ποιος; εγώ που τ’αγόραζα σαν εκατοντάδα στο κουτί τους-ειδικά τα καλοκαίρια!

Δεν έχω πια τίποτα να κάνω με ένα περίπτερο. Τι μού μένει λοιπόν; Τίποτε άλλο παρά μόνο να τα φωτογραφίζω!athinas-str-closed-kiosque-lamarina-dsΌταν επικεντρωθείς σε ένα θέμα, τότε πολύ γρήγορα συνειδητοποιείς τη δυναμική του. Βασικά η ανάρτηση μου σταματούσε στη πρώτη φωτογραφία αλλά πληκτρολογώντας τη λέξη περίπτερο-ήθελα να βρω τη πρώτη που τραβήχτηκε μόλις το προηγούμενο μήνα-κάπου μέσα στο δεκαπενταύγουστο-μού βγήκε μια σειρά φωτογραφίες που πρόσθεταν μιά νέα διάσταση στο θέμα “περίπτερο”, όπως αυτή η μελαγχολική δεύτερη. athinas-str-greek-flag-kiosque-marlboro-wb-fΔυστυχώς κάποιες πολύ ωραίες παλιότερες αναλογικές χρειάζονται επεξεργασία τέτοια που το σακατεμένο μου κομπιούτερ δεν αντέχει να ανταπεξέλθει κι έτσι θα περιοριστούμε σε ό,τι υπάρχει διαθέσιμο αυτή τη στιγμή, υποσχόμενος στο μέλλον μια καθόλα συναρπαστική ανάρτηση με αυτό το φαινομενικά μόνο πεζό θέμα.woman-reading-kiosque-wb-dsΗ υπόθεση περίπτερο, με τη ραγδαία παρακμή που σημειώνει αυτός ο παραδοσιακός επαγγελματικός θεσμός, αποκτά ένα νέο ειδικό φωτογραφικό ενδιαφέρον και χαρά σ’αυτούς που έχουν υλικό από τα χρόνια της ακμής του. Καμαρώνω γιατί αν και παραμελημένο σαν θέμα αναρτήσεων παρόλα αυτά στο αρχείο μου το υλικό αυτό είναι πλουσιότατο!urban-still-life-kiosque-athinas-str-night-nikosroccos

Leave a comment

Filed under Φωτογραφίες δρόμου, street photography

Leave a Reply

