Δεν έχει εποχή, έχει σεζόν

Piraeus-Port-Cruise-ferry-and-tourist-bus-NikosRoccos-BWΟ Τουρισμός φυσικά. Γιατί είναι άλλο το σχήμα των εποχών-πάντα πιο ευέλικτο και χαλαρό-και άλλο το αυστηρό σχήμα των υποχρεώσεων του κοινωνικού ανθρώπου, που έχει μαγαζί, πηγαίνει σχολείο, δουλεύει στο Δημόσιο, που έχει καλοκαιρινή άδεια και όχι φθινοπωρινή κ.ο.κ. Στη πολυκατοικία μου μαζεύτηκαν όλοι πια-σε μια βδομάδα θα έχουν το ίδιο άσπρο χρώμα με εμένα που δεν πλησίασα τη παραλία ούτε σε απόσταση χιλιομέτρου-δυό φορές μονάχα για νάχω μερικές φωτογραφίες παραλίας. Έτσι για το καλό που λέμε. Το ευχάριστο είναι βέβαια ότι αντικειμενικά το καλοκαίρι είναι ακόμη εδώ, απλά η εργαζόμενη ανθρωπότητα δεν έχει πια την ωραία ευκαιρία να το συναντά στους τόπους της ανεμελιάς της. Μάς ζεσταίνει όμως ακόμη τα βράδια-στο διαμέρισμα μου αυτή την ώρα-00.35 π.μ.- η θερμοκρασία δείχνει 31 βαθμούς, είμαι χωρίς φανέλα και μικρές σταγόνες ιδρώτα με περιλούζουν στα συνήθη ύποπτα μέρη του σώματος μου και ενώ τον Ιούλιο και τον Αύγουστο αυτό με ενοχλούσε, τώρα το απολαμβάνω σαν τελευταία αναλαμπή μιάς χαράς που είναι σε αποδρομή.

Leave a comment

Filed under Αστικό Τοπίο, Ελληνικό Καλοκαίρι, Πειραιάς

Leave a Reply

