Ανεπίκαιρο

Parade-Zappeio-Spring-NikosRoccos

Όχι απλά ανεπίκαιρη αλλά πολλαπλά και πολυεπίπεδα ανεπίκαιρη φωτογραφία: θεματικά-παρέλαση τέτοιες μέρες;-εποχικά. Ασκώ όμως το δικαίωμα μου να είμαι ανεπίκαιρος έλκοντας το από δύο πηγές δικαιωμάτων: τη κυριακάτικη πρωινή σπαρίλα μου και το χαλασμένο μου κομπιούτερ που είχε σα συνέπεια να διασπαρεί το αρχείο μου σε διάφορα κομμάτια, αφού το υποκατάστατο που χρησιμοποιώ δεν έχει τη χωρητικότητα που θα επέτρεπε μεγαλύτερη ευελιξία στις επιλογές. Και με το καταλυτικό δεδομένο της αφραγκίας που με καθηλώνει σε σχεδόν οτιδήποτε επιχειρώ, είναι απορίας άξιο που καταφέρνω παρόλα αυτά και κάνω αναρτήσεις-που έχω ακόμη το σθένος να το πολεμώ, τόσο απελπιστικά μπατίρης άνθρωπος.

Leave a comment

Filed under Editorial Photography

Leave a Reply

