Το Έπος της Υπομονής

Athinás-Fruit-Market-Nikos-Roccos-Νίκος-Ρόκκος

Είχα αληθινά πααααααααααρα πολύ καιρό να επεξεργαστώ παλιά, αναλογική φωτογραφία. Νομίζω κάπου πριν απ’τα Χριστούγεννα. Και ανάλογα φυσικά να αναρτήσω(οι λίγες που τυχόν έχω αναρτήσει, ήταν έτοιμες από παλιότερα). Ξαφνικά η αποψινή αϋπνία μού δημιούργησε τη διάθεση να το κάνω παρόλο ότι ο κύριος λόγος που το αποφεύγω δεν είναι κάποια φυγοπονία εκ μέρους μου-δεν υπάρχει αυτή η λέξη ή παρόμοια της στο λεξικό της ζωής μου-αλλά το καταπονημένο μου κομπιούτερ που δεν είναι πια τόσο συνεργάσιμο. Τέλος πάντων απόψε τα κατάφερα-βοήθησε και η σχετική ψύχρα για να αντέξει το συστηματικά υπερθερμαινόμενο κομπιούτερ. Και ιδού το αποτέλεσμα: μιά εικόνα από την πρώτη χρονιά της ενασχόλησης μου με τη φωτογραφία: μια σοφιστικέ τριμερής σύνθεση-ένα ψευδοτρίπτυχο ας πούμε. Παρόλη την άγνοια μου ακόμη της αισθητικής της ασπρόμαυρης φωτογραφίας, βγήκε ένα αποτέλεσμα που ήδη από τότε με συγκινούσε με τη μορφική του φινέτσα και ομορφιά. Συγκινούμαι και μόνο ενθυμούμενος πόσο αποφασισμένος ήμουν στο να τραβήξω αυτό που είχα δει μπροστά μου και που αποδείχτηκε πολύ ευκολότερο να σχηματιστεί σαν εικόνα. Όλο το μυστικό, αφού έχεις πια συνειδητοποιήσει τί είναι αυτό που θέλεις να φτιάξεις, είναι ένα: η ΥΠΟΜΟΝΗ! Οπλισμένος μ’αυτήν, είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή τα στοιχεία που έχεις απέναντι σου θα συνταχθούν κατά πώς τα έχεις φανταστεί και τα έχεις οργανώσει και τα έχεις θελήσει. Πάντα; Όχι φυσικά! Αν δεν πετύχουν, τί είχες, τί έχασες! Αλλά αν πετύχουν, τότε πια καταλαβαίνεις τη σπουδαία αξία αυτής της υπομονής. Προϋποτίθεται όμως ότι ξέρεις τι θέλεις, ότι ξέρεις τί κάνεις. Διαφορετικά παίζεις λαχείο-έχει και η Φωτογραφία τις κληρώσεις της αλλά εγώ δεν αγοράζω τέτοια λαχεία. Κερδίζω πιο πολλά με την υπομονή μου.

Leave a comment

Filed under Φωτογραφίες δρόμου, street photography

Leave a Reply

