Σενάριο με κλειδιά

Omonoia-Sq.-Woman-with-keys-Nikos Roccos-Νίκος Ρόκκος

Αυτόματα το μυαλό μας πηγαίνει στο Notorious του Hitchcock, στο άκουσμα της φράσης “σενάριο με κλειδιά”. Πολύ λογικό. Ο άνθρωπος καθάρισε για τους επόμενους τριακόσιους πενήντα αιώνες σχετικά με το θέμα.

Όταν όμως μιλάω για  ένα σενάριο με κλειδιά αναφέρομαι σε μιά εφήμερη ερωτική μου περιπέτεια που είχε σαν δευτεραγωνιστή της ένα πολύτιμο κλειδί καμπίνας σε φέρυ μποτ-ταξίδευα κατάστρωμα και δεν ήμουν από εκείνους που θα επιδιδόμουν σε ερωτικές περιπτύξεις εκεί. Η εξασφάλιση αυτού του πολύτιμου κλειδιού μας οδήγησε στην ολοκλήρωση μιας πολύ  σύντομης περιπέτειας που θα μού μείνει αλησμόνητη κυρίως για τον επεισοδιακό τρόπο με τον οποίο επιτεύχθηκε η κατοχή και η χρήση του. Δεν είναι ο χώρος για να αναφέρω το στόρι, απλά τα κλειδιά στο χέρι της γυναίκας της φωτογραφίας, μού θύμισαν-ήδη από τη στιγμή της λήψης-το συναρπαστικό εκείνο βίωμα της νιότης μου-ήμουν 19 χρονών και έκανα το πρώτο μου ταξίδι στο εξωτερικό-Ιταλία-με το καραβάκι από τη Πάτρα.

Leave a comment

Filed under Φωτογραφίες δρόμου, street photography

Leave a Reply

