Εν όψει της νεκροψίας

Photographing-Acropolis Museum-Nikos Roccos-Νίκος Ρόκκος

Υπάρχει κάτι απειλητικό στον ορίζοντα του μπλόγκινγκ-του δικού μου μπλόγκινγκ, εδώ μέσα. Ενώ είμαι στη καλύτερη και τη πιο δημιουργική φάση της τελευταίας πενταετίας-φωτογραφίζω τις μισές μέρες της βδομάδας!-περιέργως δεν έχω όρεξη να αναρτώ τις φωτογραφίες μου εδώ ούτε πολύ περισσότερο να επεξεργάζομαι παλιές αναλογικές φωτογραφίες με μόνο σκοπό μιά αξιοπρεπή ανάρτηση τους. Δεν ξέρω αν αυτό είναι κάτι παροδικό που θα περάσει ή απλά βαρέθηκα το μπλόγκινγκ που πέρα από τη συνειδητοποίηση που η εποπτεία της δουλειάς μου σαν παρουσιασμένου συνόλου προσφέρει δεν με έχει σε τίποτα άλλο πιο απτό-οικονομικά εννοώ, αυτό με καίει τα τελευταία χρόνια-ωφελήσει. Γενικά τείνω να ξεχνάω να κάνω αναρτήσεις και τα κείμενα είναι απελπιστικά μικρά, πιο ρηχά, καθόλου ψαγμένα και σαφώς όσο το δυνατό πιο τεμπέλικα διεκπεραιωτικά. Είναι ο τέταρτος χρόνος αυτός και φαίνεται πως βρίσκομαι στο όριο μου, παρόλο που ακόμη και-μικρή γενικά πάντως-επισκεψιμότητα έχει κι αυτή αυξηθεί. Πόσο καιρό μπορείς να πολεμάς για κάτι χωρίς απολαβές; Κάποια στιγμή δεν είναι λογικό να κουράζεσαι όταν τέτοιοι είναι οι όροι; Η  νεκροψία θα δείξει…

Leave a comment

Filed under Couples, Μουσεία

Leave a Reply

