Μπουρνάζι

Bournazi-girl-Nikos-Roccos-Νίκος-Ρόκκος-BW

Βασικά τα φωτογραφικά μου στέκια βρίσκονται σ’αυτό που μισοαυθαίρετα θα αποκαλούσα ευρύτερο κέντρο της Αθήνας. Εκεί δηλαδή που μπορώ να έχω αφενός  εύκολη συγκοινωνιακή πρόσβαση-ντεν έχω αμάξι καρντιά μου, ούτε καν παπί!-και αφετέρου να εξασφαλίσω ότι θα βρω αρκετό κόσμο για να κάνω τις ανθρωποκεντρικές μου εικόνες που είναι και η κύρια ειδικότητα μου σαν φωτογράφου. Αλλά και να μπορώ να έχω ελευθερία κινήσεων σαν φωτογράφος. Αυτή την τελευταία, μαζί με την παλιότερη δυσκολία πρόσβασης-τώρα πια η περιοχή έχει μετρό-δεν την είχα στο Μπουρνάζι και ενώ η πληροφορία που μού έδωσαν ότι υπάρχει εξαιρετικό φωτογραφικό ενδιαφέρον είναι όντως αληθινή, η δυσκολία της φωτογράφισης μοιάζει όχι μόνο ανυπέρβλητη αλλά και μια ριψοκίνδυνη αποστολή. Με το δεδομένο ότι εγώ δεν είμαι φωτορεπόρτερ και δεν θα θυσίαζα τη ζωή μου ή την ακεραιότητα του σώματος μου για καμιά αλήθεια κανενός φωτοειδησεογραφικού ρεπορτάζ-δεν είμαι σ’αυτή τη ζωή για να σώσω το κόσμο-δεν θα ρισκάριζα ούτε τρίχα από την ύπαρξη μου για ένα τέτοιο ανόητο λόγο. Τη τέχνη της εικόνας υπηρετώ και αυτή η τέχνη άλλες θυσίες απαιτεί από τους αφοσιωμένους της και σε καμιά περίπτωση τη στράτευση σε σκοπούς εκτός της Τέχνης. Έτσι όταν οι λογής μπράβοι με παρενοχλόνησαν τρεις τέσσερις φορές γιατί φωτογράφιζα ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ προς τη κατεύθυνση των μαγαζιών που φύλαγαν, κατάλαβα ότι δεν έχω καμιά θέση σ’αυτή τη περιοχή. Δεν με ενδιέφερε ούτε να εντοπίσω ούτε να καταγράψω τυχόν παρανομίες. Όμορφες εικόνες από την ανέμελη εκεί ζωή της νεολαίας προσπάθησα να δημιουργήσω. Αν έβρισκα εμπόδια ποιος ο λόγος να συνεχίζω; Στη ζωή το πιο ακριβό πράγμα που μας διατίθεται είναι ο μετρημένος μας χρόνος-σπαταλημένο άδικα χρόνο μου δεν τον χαρίζω πουθενά, σε κανέναν και για καμιά αιτία που δεν με αφορά. Ό,τι έμεινε από τις τρεις τέσσερις επισκέψεις μου στο Μπουρνάζι είναι η φωτογραφία αυτού του κοριτσιού που μού ποζάρισε όσο το αγόρι της σταμάτησε στο περίπτερο της πλατείας για πάρει τσιγάρα.

Leave a comment

Filed under Editorial Photography, Φωτογραφίες δρόμου, street photography

Leave a Reply

