Τής έβαλα τα γυαλιά!

Bernini´s Beloved with glasses-Nikos Roccos

Είναι πια γνωστό σ’όλους εδώ μέσα-μεγάλωσε τελευταία κι ο αριθμός τους!-ότι είμαι ένας φωτογραφομανής πολύ εξτρα περίπτωση. Τη φωτογραφία δεν τη σκέφτομαι σε ημερήσια βάση και αν κάποιος μού πει ότι τη σκέπτομαι σε ωριαία θα με προσβάλλει βάναυσα εμένα τον δευτερολεπτάκια φωτογραφοσκεπτόμενο! Ακόμη και όταν φαινομενικά ασχολούμαι με κάτι άλλο, η Φωτογραφία πάντα βρίσκει τρόπο να παρεισφρύει και εδώ.9780300175271

Το τελευταίο βιβλίο που παράγγειλα απέξω ήταν πριν τρία χρόνια σχεδόν αλλά το διάβασα έξι μήνες μετά. Με αφορμή το σπουδαίο-κατά τη ταπεινή μου γνώμη, μακράν το ωραιότερο που δημιούργησε ποτέ-πορτραίτο της ερωμένης του Gianlorenzo Bernini, Constanza Piccolomini, η συγγραφέας εντρυφεί στη ζωή αυτής της άγνωστης σχετικά γυναίκας. Οκ, το βιβλίο δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες μου-μού είναι παγερά αδιάφορη η ζωή των μοντέλων των καλλιτεχνών-γιατί περίμενα να καταπιαστεί έστω και δευτερευόντως κάπως με το ίδιο το μαρμάρινο μπούστο της μούσας του Μπερνίνι. Ελάχιστες, τεμπέλικες και διεκπεραιωτικές αναφορές μόνο. Bernini´s-Belaved-Book-Nkos-Roccos

Από όλο αυτό το απογοητευτικό αναγνωστικό βίωμα έμεινε όμως κάτι σαν τεκμήριο και απόδειξη της ανάγνωσης: η πρώτη φωτογραφία της ανάρτησης. Έτσι καθώς είχα βάλει στο πλάι το κάλυμμα του βιβλίου έμοιαζε-πιεσμένο ελαφρά στα πλάγια του να ζωντανεύει τρισδιάστατα και η επίπεδη επιφάνεια του χαρτιού να αποκτά μια ζωή προσομοιωτική του γλυπτού που αναπαριστά. Από μόνη της μια τέτοια φωτογράφιση εκείνη τη στιγμή δεν αρκούσε για να πείσει για την εντύπωση που είχα. Έπρεπε να λειτουργήσω κι εγώ με τη σειρά μου ψευδαισθητικά-αποδεικνύοντας με κάποιο τρόπο ότι έχω μάθει το μάθημα του Μπερνίνι, του μεγαλύτερου και αισθαντικότερου ιλουζιονίστα όλων των εποχών. Τα πρεσβυωπικά μου γυαλιά επιβεβαίωσαν την ωραία υποψία μου.

Υπόθεση 10 λεπτών η φωτογράφιση-πριν δυόμισυ χρόνια, ε;-και υπόθεση άλλων 10 λεπτών η ανάρτηση, αυτή τη στιγμή που τη τελειώνω. Και στις δυό περιπτώσεις περίσσεψε το κέφι.

Leave a comment

Filed under Trivia

Leave a Reply

