Η αληθινή ανάσταση

....--1-IMG_0035-WB-1-DS

Η κάθε ζωή δεν υπάρχει για τον εαυτό της παρά μόνο όσο υπάρχει. Με τη λήξη της, λήγει και ο προορισμός της. Η οικονομία της Φύσης δεν έχει κανένα λόγο να θέλει ζωές που έζησαν να θέλει να τις επαναφέρει-αλήθεια πώς και πότε; Όσοι έχουν τη λαχτάρα να ζουν αιώνια έχουν ένα μόνο τρόπο: διαχεόμενοι μέσα από τη διαδικασία του έρωτα σε νέες ζωές. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να αναστηθείς, πολυμεριζόμενος όμως. Είναι αρρωστημένο και άπληστο να πιστεύεις ότι κάποιος θεός έχει επιλέξει μια ράτσα, ένα είδος και σ’αυτό  σκανδαλιστικά προνομιακά να του επιφυλάξει μια αιώνια ανέφελη δεύτερη ζωή. Αν εμπεδωθεί πως ό,τι βιωθεί θα μας συμβεί μόνο μια φορά και ότι καμιά παραδείσια καβάντζα δεν έχουμε για όσα λάθη μπορεί να θεωρούμε ότι κάναμε στη πρώτη μας ζωή, τότε αυτή η πρώτη ζωή, που αλίμονο αλλά και ευτυχώς είναι και η μόνη, θα είναι πολύ καλύτερη γιατί θα είναι πιο συνειδητοποιημένη σαν σκοπός πλήρωσης ψυχικής. Μπορείς να ζήσεις τη ζωή σαν προσδοκία ανάστασης μόνο αν δεν φοβάσαι το θάνατο σαν τέλος που αφήνει κενά στις επιθυμίες. Με μια έντιμη και ειλικρινή διαχείριση των επιθυμιών μας και φυσικά μέσα στο πλαίσιο των πεπερασμένων μας δυνατοτήτων και προοπτικών. Το εφικτό είναι ένας καλός τρόπος να κατακτήσεις το ανέφικτο. Ο θάνατος μας είναι η οριστική αναστάσιμη δικαίωση εφόσον μόνο έχουμε ξεκαθαρίσει μέσα μας το όριο των θεμιτών φυσικών μας επιδιώξεων και δεν φεύγουμε με την οδυνηρή εντύπωση ότι αφήνουμε περισσότερες εκκρεμότητες από όσες θα άντεχε μια στοιχειώδης λογική ανάλυση του όρου ευτυχία. Θέλησε να περάσει την εντύπωση ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ-ο ίδιος σαν συνειδητός απατεώνας ήξερε ότι αυτή σε καμιά περίπτωση δεν ήταν η εδραία πεποίθηση του-ότι πεθαίνοντας τον περίμενε η θεϊκή δόξα να κρίνει τους ανθρώπους κατά τον τρόπο που αυτός αντιλαμβανόταν την αμαρτία και να τους κατατάξει σε κατηγορίες. Η απάτη αυτή πόσο κράτησε; Ούτε μια ώρα! Ούτε ένα λεπτό! Ούτε ένα δευτερόλεπτο! Γιατί η φύση αυτού που ο Χριστός θέλησε να περάσει σαν αμαρτία ήταν η ίδια, η ακατανίκητη Φύση. Και αργά ή γρήγορα αυτή, παντοδύναμη με τους δικούς της κανόνες και νόμους, εξόρισε, παρά τα απατηλά φαινόμενα τον υποκριτή-αρνητή της, πεθαίνοντας πρώτον αυτόν.

Advertisements

Leave a comment

Filed under Μουσεία

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s