Καθρέπτης, διαμάντι, βάζο, κουβαρίστρες και ένας εφιάλτης

.-Studio-Still-Life-Mirror-Diamond-Vase-BW-thread-WB-DS-F

Έχουν ήδη περάσει οκτώ χρόνια από όταν έφυγα απ’το στούντιο που είχα στα Εξάρχεια. Στούντιο που σε πρώτη φάση ήταν περισσότερο ένας εργώδης σκοτεινός θάλαμος και αρκετά αργότερα στούντιο για φωτογραφίσεις. Εκεί τραβήχτηκε και η φωτογραφία της σημερινής ανάρτησης.

Παρόλο ότι κοιμάμαι πολύ λίγο-τέσσερις ώρες συνήθως και σε μέρες θεϊκής μεγαλοψυχίας πέντε-μιά δυό φορές το μήνα αυτό-ο όποιος ύπνος κάνω είναι γενικά απαλλαγμένος από το είδος ονείρων που αποκαλούνται εφιάλτες. Έναν εφιάλτη βλέπω μόνο από καιρού εις καιρόν και αυτός συνδέεται με το στούντιο, που φαίνεται πως τόσο πολύ είχα αγαπήσει, ώστε στον συνεχώς επανερχόμενο αυτό εφιάλτη, με εξωθεί στο να κάνω μια  πρωτοφανή σκαστή παρανομία: ενώ ξενοίκιασα το στούντιο το Σεπτέμβρη του 2006, ο εφιάλτης με θέλει να πηγαίνω παράνομα εκεί τις νύχτες και σαν να μην έχει συμβεί καμιά μετακόμιση, να επιδίδομαι στις συνήθεις δραστηριότητες μου: εμφάνιση φιλμ, εκτύπωση φωτογραφιών και φωτογραφίσεις. Και φυσικά στο τέλος να με ανακαλύπτουν, να γίνεται έφοδος των σπιτονοικοκυραίων και ν’αρχίζει ένα ατελείωτο κυνηγητό που καταλήγει-σε τι άλλο;-στο αγχωμένο και αγωνιώδες ξύπνημα μου. Αγάπησα όντως πολύ τη δουλειά μου, που επαγγελματικά μόνο πίκρες και απίστευτα χρέη μού άφησε αλλά για να πω την αλήθεια ότι-όσο δούλευα σ’εκείνο το στενάχωρο, μελαγχολικό, ανήλιαγο ημιυπόγειο-ποτέ δεν θα φανταζόμουν ότι ασυνείδητα θα το είχα αγαπήσει κι αυτό τόσο, ώστε να γίνεται ένα πεδίο ηρωικών μέχρι παρανομίας εξορμήσεων μου. Το νοσταλγώ όντως αλλά θυμάμαι ότι μετακομίζοντας σε άλλο στους Αμπελόκηπους, ένιωθα ανακούφιση που το άφηνα. Όμως τα σώψυχα  μου άλλα μού λένε. Ίσως επειδή το δεύτερο και νεώτερο στούντιο-που όντως ποτέ μου δεν αγάπησα, ίσως γιατί πέρα από το ότι το κράτησα πολύ λίγα χρόνια-τέσσερα μόλις-ήταν και άτυχο, αφού συνδέθηκε άρρηκτα με τη πτώχευση μου και το οριστικό-υπάρχει πια ελπίδα για έναν 57άρη σε καιρούς μνημονίων;-τέλος της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.

Leave a comment

Filed under Still Life

Leave a Reply

