Στο κέντρο της προσοχής

1-Photoshooting-Olympics-Zappeion-DS

Φωτογράφους την ώρα της δουλειάς τους έχω φωτογραφίσει πάρα πολλούς-κάποιες δεκάδες τουλάχιστον!(υπάρχουν μπόλικες φωτογραφίες μ’αυτό το θέμα στο μπλογκ). Να τους έχω βάλει όμως στο κέντρο του κάδρου μου, δεν μπορώ να θυμηθώ άλλη φωτογραφία εκτός από αυτή-γενικά δεν κεντράρω τα θέματα μου, κόντρα σε όλες τις οδηγίες των διαφόρων φυλλαδίων και των συμβατικών συμβουλών φωτογραφικών ειδημόνων. Αυτή είναι λοιπόν μια πανηγυρική εξαίρεση, όχι μόνο στο θέμα αυτό αλλά και γενικότερα στην όλη φωτογραφική μου θεώρηση. Προφανώς το επέβαλε η ανάγκη της σύνθεσης και το εξαιρετικά ριψοκίνδυνο κενό των δύο τρίτων της εικόνας. Είναι όμως και θεματικά συμβατή αυτή η κεντραρισμένη επιλογή. Αναδεικνύει τον αληθινό πρωταγωνιστή της εικόνας, δηλαδή το φωτογράφο. Χρησιμοποιώ δύο τρόπους για να το κάνω αυτό: εστιάζω σ’αυτόν αφενός και αφετέρου τον έχω στο κέντρο της εικόνας. Οι μικρές αναλογικά διαστάσεις του μέσα στην όλη επιφάνεια της φωτογραφίας δεν μπορούσαν παρά να επιβάλλουν μια τέτοια λύση. Το υπο-θέμα των μπαλονιών εξυπηρετείται θαυμάσια με το να τα έχω φλουταρισμένα.

Αυτό που ανεκδοτολογικά με απασχολεί είναι αν και ο φωτογράφος με έχει αντίστοιχα στο κέντρο της δικής του εικόνας. Δεν είμαι πολύ σίγουρος. Η κλίση της μηχανής του είναι ελαφρά προς τα πάνω και μάλλον είναι μια πανοραμική άποψη του κόσμου που είχε συγκεντρωθεί στο Ζάππειο ενόψει της αναγγελίας για την τύχη της υποψηφιότητας της Ολυμπιάδας του 2004-άρα είμαστε στο Σεπτέμβρη του 1997. Πάντως και στην απίθανη περίπτωση που ο φωτογράφος με είχε βάλει στο κέντρο της εικόνας του, δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να με ξεχωρίσει, γιατί ήδη ο κόσμος ήταν πολύς και μάλλον μια ασήμαντη κουκίδα θα είμαι στο κάδρο του. Αν με νοιάζει αν φαίνομαι ή όχι; Ποσώς; Κουβέντα να γίνεται. Καούρα για αυτοπροβολή δεν την είχα ούτε όταν πιτσιρικάς,  είχα τις πιο παλαβές καύλες μου και, όσο νάναι, εκεί αυτή μετράει να την ασκείς,. Σαν φιγούρα. Ξέρετε εσείς 😉

Leave a comment

Filed under Editorial Photography, Ολυμπιακοί Αγώνες

Leave a Reply

