Το Αβγό κι ο Οργασμός

1-Woman-egg-Larissis-RWS-DS

Προσβλέπω και διεκδικώ την απλότητα. Καμιά φορά τη μέχρι παρεξηγήσεως απλότητα. Τη διεκδικώ συνειδητά. Προγραμματικά! Τη θέλω την εικόνα μου γεγυμνωμένη από το περιστασιακό, το ανεκδοτολογικό, το περιττό ανεκδοτολογικό που προκαλεί σύγχυση και συμφόρηση στο κεντρικό της και βασικό νόημα. Λειτουργώ συνειδητά αφαιρετικά. Αντιλαμβάνομαι σε μεγάλο βαθμό έτσι τη φωτογραφική μηχανή σαν κλαδευτήρι, που για να πετύχει ένα αρμονικό αποτέλεσμα και ένα καθαρό και όσο το δυνατό εύληπτο περιεχόμενο πρέπει να κόψει οτιδήποτε εμποδίζει το νόημα της εικόνας  που πρωταρχικά και κύρια είναι η φόρμα της. Νόημα όχι κατ’ανάγκη ευθύ και αδιαμεσολάβητο από τη συνδρομή μιας διαισθητικότερης αντίληψης. Δεν παραδίδω φωτογραφικό κιμά-θέλω να υπάρχει και κάποια διανοητική επεξεργασία, γιατί είναι μέρος της απόλαυσης κι αυτή. Ενδόμυχα σκέπτομαι πάντα με όρους διάρκειας, διαχρονικότητας. Προσδοκώ σε κάποια εμβληματικότητα των εικόνων μου. Να το πω αλλιώς; Σκέφτομαι με όρους μουσείου. Οι εικόνες μου δηλαδή να ζουν στους τοίχους ενός μουσείου και να μιλάνε στο πιο απώτερο δυνατό μέλλον. Δεν έχω υπάρξει ποτέ εμπορικός φωτογράφος, τουλάχιστον με την έννοια της ρηχότητας του προϊόντος που παρέδωσα. Δεν υπάρχει φωτογραφία μου από όσες έχω δώσει για δημοσίευση, που να μην έχει προχωρήσει πολύ πέρα από τη δεύτερη σκέψη. Έχω τις πιο παραπονεμένες φωτογραφικές μηχανές: αργώ να τις φτάσω στον λυτρωτικό οργασμό του κλικ.(πολλές φορές τις έχω αφήσει στη μέση του οργασμού τους, χωρίς να τις αφήσω να ολοκληρώσουν 😉 )

Leave a comment

Filed under Φωτογραφίες δρόμου

Leave a Reply

