Ο νέος Περικλής έρχεται;

Athinas-str.-WB-DS

Μύρισαν εκλογές ε; Καλό είναι. Πάντα θέλω να τις αποφεύγω αλλά όταν συνειδητοποιώ ότι τελικά έρχονται, ότι είναι αναπόφευκτες, πάντα τις καλοδέχομαι. Από όλα τα στοιχεία του κοινοβουλευτικού, του αντιπροσωπευτικού συστήματος, οι εκλογές είναι το πιο σοφό, γιατί είναι και το πιο ενστικτώδες και φυσικό. Λειτουργούν εκτονωτικά στη κοινωνία, φέρνουν κάποιας μορφής λύτρωση, αποφορτίζουν από ενοχλητικές δυσλειτουργικές του συστήματος εντάσεις. Όντας 56 χρονών είναι πολύ φυσικό να έχω αρκετές εκλογικές εμπειρίες. Ήμουν και είμαι πάντα βαθιά πολιτικοποιημένος αλλά σαν ψηφοφόρος από τους πιο κυμαινόμενους που γνωρίζω στο συγγενικό, φιλικό και κοινωνικό μου περιβάλλον. Δεν ήμουν ποτέ ο προβλέψιμος ψηφοφόρος στον οποίο θα προσέβλεπαν τα διάφορα κομματόσκυλα που ψάχνουν πελατεία και πρόθυμους. Επαίρομαι να δηλώνω ότι κατά καιρούς έχω ψηφίσει σχεδόν όλα τα κόμματα ολόκληρου του πολιτικού φάσματος-με την εξαίρεση των ντουλαπόσχημων χρυσαυγιτών και της μουλωχτής προσομοίωσης τους, των ΑΝΕΛ του Καμμένου. Τα τελευταία χρόνια φυσικά, με τις τόσες συνταρακτικές ανατροπές που επέφερε στο πολιτικό προσωπικό αλλά και στους ίδιους τους κομματικούς μηχανισμούς, έχω βρεθεί να αλλάζω το σκεπτικό μου σε ποιο κόμμα θα δώσω τη ψήφο μου τέσσερις φορές-σε εθνικές εκλογές και ευρωεκλογές, ψηφίζοντας κάθε φορά διαφορετικό κόμμα! Γενικά έχω μια τάση να μη πηγαίνω με το νικητή-τάση που επιβεβαιώνεται και από τη πτωχοποίηση μου εξάλλου.ας πρόσεχα! Οι φίλοι μου μού λένε ότι γενικά είμαι πολύ καλός στη πολιτική ανάλυση και καμαρώνω ότι πρόβλεψα με σχεδόν μαθηματική ακρίβεια τη συντριβή του ΠΑΣΟΚ ήδη από το 2004!(η απορία μου είναι πώς διάολο δεν είδε αυτό το απολύτως προφανές τόσος κόσμος. Το να δίνει 44% τη ψήφο του ένας λαός-οι υπόλοιποι σε μεγάλο μέρος την ανοχή του-σε ένα πατεντάτο πανίβλακα καταντάει κλινική περίπτωση λαού άξια να μελετηθεί από ανθρωπολόγους. Θέλω να πω ότι δεν θεωρούσα ότι έκανα και καμιά σπουδαία διαπίστωση να λέω ότι με αυτόν τον απίθανο η καταστροφή είναι τόσο εξασφαλισμένη όσο να καβαλάς μια μόλις απασφαλισμένη χειροβομβίδα.).

Είπα να μη γράψω πολλά σήμερα γιατί έχω ένα πρόβλημα στο μάτι μου που με ταλαιπωρεί-(μια στις δυό λέξεις-τουλάχιστον!-τις γράφω με λάθη) αλλά κάθε κουβέντα για τα πολιτικά είναι σαν ψηστήρι για γαμήσι-τραβάει σε μάκρος! Βασικά δεν ξέρω για πόσο καιρό θα κάνω αυτή τη θεραπεία που για λίγες μέρες θα πρέπει να γίνεται επί τόπου στο ιατρείο, άρα δεν ξέρω πότε και πώς θα τις κάνω αυτές τις αναρτήσεις. Είμαι και λίγο ξενερωμένος με τη φάση και όσο νάναι μού λείπει ο ενθουσιασμός. Πάντως τι ακριβώς έγραψα πάνω δεν ξέρω. Την ορθογραφία τη διόρθωνα μεν αλλά για να μπω στο κόπο να ξαναδιαβάσω το κείμενο, δεν το κάνω. ήδη νιώθω ότι έχω κουραστεί με ένα μάτι στη διάθεση μου και στο άλλο με χάλια διάθεση και τσαντίλα σαν του Μπέου.(δεν του μοιάζω ούτε κατά διάνοια αλλά έχει κάτι αληθινά κωμικό η οργή του-θα γινόταν σπουδαίος καρατερίστας αν έπαιζε στο θέατρο-έτσι κι αλλιώς για το ποδόσφαιρο δεν κάνει. Δεν του πάει η αυθεντική παρανομία. Είναι πιο αγνή ψυχή απόσο νομίζουν μερικοί 😉

Leave a comment

Filed under Editorial Photography

Leave a Reply

