Μοναχικός ταξιδιώτης

1-Stadiou-str.-Urban-Still-Life-Image-with-words-WB-DS

Πιστεύω ότι το πιο μοναχικό είδος ταξιδιώτη είναι αυτός που πεθαίνει. Όσο απεγνωσμένα και να μας καλεί για τη περίπτωση του, αν του έχει έρθει η σειρά του να πεθάνει, θα πεθάνει είτε μόνος είτε, όπως θάθελε να νομίζει ότι θα τού συμβεί αν φωνάξει,  με παρέα.  Αν το καλοσκεφτούμε αυτό είναι η ζωή: οι ποικίλες συνευρέσεις μας με τους άλλους ζωντανούς. Άπαξ και κάνεις το άλμα προς την αντίπερα όχθη οι παρέες κομμένες. Κομμένα τα φλερτ, οι ωραίες σαχλαμάρες την ώρα που μοιράζεσαι το πασατέμπο, ο δάσκαλος κι ο μαθητής του, ο ιεροκήρυκας και το ποίμνιο του-ο βοσκός και τα πρόβατά του αν θέλετε, για να περάσουμε σε κάτι πιο κυριολεκτικό.

Αν υπάρχει κάτι καλό στο να σκέφτεσαι για το θάνατο που και που είναι ακριβώς αυτό: για να μη σε απασχολεί σοβαρά τον υπόλοιπο χρόνο σου. Να μη περισπάται η προσοχή σου την ώρα που έχεις μια σοβαρή αποστολή να εκτελέσεις-(οτιδήποτε επιτελείται με την ιδιότητα μας σαν ζωντανών είναι εξ ορισμού σοβαρό, αρκεί να το πιστεύουμε). Εγώ τόχω καθιερώσει πια: σκέφτομαι και μιλάω για το θάνατο με την αφορμή των αναρτήσεων μου εδώ. Εκτονώνω τις όποιες μεταφυσικές ανησυχίες μπορεί να έχω-δεν έχω καμιά!-Διεκπεραιώνω την ανειλημμένη υποχρέωση μου απέναντι στο μπλογκ ότι, πρέπει να βάζω πάντα κείμενο, γιατί οι φωτογραφίες, δυστυχώς, δεν μπορούν να σταθούν χωρίς τον κράχτη που λέγεται κείμενο. Και τέλος, περνάω την εντύπωση ότι είμαι ένα πολύ σοβαρό και βαθυστόχαστο πρόσωπο, που στηρίζω το κεφάλι μου πάνω στη γροθιά μου-σαν το Σκεπτόμενο του Ροντέν.

Leave a comment

Filed under Εικόνες με λόγια

Leave a Reply

